ال جی اسلاید با صفحه نمایش رول شدنی در اسفند ماه معرفی خواهد شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

کمپانی ال جی پس از معرفی گوشی چرخان وینگ، گوشی جدیدی را توسعه داده که مجهز به یک نمایشگر رول شونده به نام ال جی اسلاید است. حال اخیرا یکی از افشاگران دنیای فناوری گوشی ای با عنوانcozyplanes  را در صفحه کاربری توییتر خود اعلام کرده که یکی از اپراتورهای کره ای در حال تست این دستگاه بوده و احتمالا در آینده ی نه چندان دور آن را معرفی می کند.
ال جی اسلاید با صفحه نمایش رول شدنی در اسفند ماه معرفی خواهد شد

افشاگر cozyplanes می‌گوید: در حال حاضر نسخه لاک گوشی ال جی اسلاید با شماره LM-R910N و نسخه آنلاک آن نیز با شماره  OMD-LM-R910Nتوسط اپراتور کره‌ای به ثبت رسیده است. همچنین اطلاعات پایگاه داده های اینترنت مربوط به این اپراتور کره ای نیز دو مورد ثبت شده را تائید می کند.

پیش از این ال جی دو پتنت جدید در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا با نام‌هایLG Rollable و ال اسلاید  ثبت کرده بود.هنوز جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند رول شدنی ال جی منتشر نشده اما شایعات نشان می دهد که احتمالاً این گوشی از یک نمایشگر OLED رول شدنی استفاده خواهد کرد.

پیش از این ال جی وینگ با طرحی متفاوت در شهریور ماه امسال معرفی شده بود و احتمالاً ال‌جی اسلاید نیز در اسفند ماه معرفی خواهد شد.ال جی اسلاید دومین گوشی هوشمند ال جی با طرح نوآورانه خواهد بود که به عنوان بخشی از پروژه اکسپلورر ال جی بوده و به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: ال جی , گوشی هوشمند , قیمت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: